Ніяких чудових випадковостей і раптових причин в історії, яка почалася в 1906 році, не спостерігається. Сухий розрахунок звів Клауса Йоханеса Восса, Крістіана Лауза і Вільгельма Дзамбора – гамбурзьких банкіра і торговця, і берлінського інженера. Мета була проста і прозаїчна – модернізувати невелику фірму “Simplo Filler Pen Company” і спробувати усіма правдами і неправдами зайняти одне з провідних місць на ринку авторучок. За два роки справи просунулися. Довелося збільшити штат робітників і залучити нових компаньйонів.
У 1909 році компанія випускає першу авторучку “Rouge et Noir” ( “Червоне і Чорне”). А через рік представила на ринок свою продукцію під ім’ям “Montblanc”.
Незадовго до того Карл Шалкия, один із співвласників компанії, повертаючись з компаньйонами додому після карткової гри, несподівано запитав: “Чому нам не взяти в ангели-хранителі Монблан? Найвища альпійська вершина як символ наших успіхів … По-моєму, цілком і доречно , і розумно “. Було прийнято рішення кращі моделі оперізувати написом “Montblanc” і вінчати білою шестикутної зіркою.
Витончена стилізація контурів сніжної вершини. З цією міткою була випущена легендарна ручка “Meisterstuk”, яка прославила компанію на весь світ в 1930 році. Тоді і утвердилися остаточно всі основні “реквізити” компанії: білосніжна зірка по чорному полю, напис на кільці і число “4810” (висота Монблану), яке відтепер, перетворившись в якийсь Кабалістичний код, мало зверхність всюди: на пір’ї, в штатному розкладі співробітників фірми , кількості примірників обмежених серій.
4800 діамантів, які прикрасили ювелірну версію “Meisterstuk Solitaire Royal” (чисте срібло, 23-каратне золото і вищезгадане число діамантів) стали причиною того, що ця авторучка була занесена в Книгу рекордів Гіннеса “як найдорожчий в світі пишучий інструмент”.